REGULAMENTUL CAMPANIEI PUBLICITARE
organizat de TV PRODUCTS SRL în perioada 09.12.2019 – 20.12.2019
Art. 1
– Organizatorul 1.1 Organizatorul campaniei publicitare (denumită în continuare
„Campania”) este societatea TV PRODUCTS SRL, societate înregistrată
în conformitate cu legea română, cu sediul în Comuna Ineu, Nr 1/B, judeţul
Bihor, Cod Unic de Înregistrare 25206414, atribut fiscal RO, număr de ordine de
la Registrul Comerţului J05/321/2009, (denumită în continuare „Organizatorul”).
1.2 Campania se va desfaşura prin intermediul platformei
Facebook care va derula activitatea Campaniei.
1.3 Campania se va desfaşura conform prevederilor
prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toţi
participanţii şi pentru toate entităţile implicate în derularea Campaniei şi în
conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind
comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, cu toate modificările şi
completările ulterioare.
1.4 Prin înscrierea la Campanie se prezumă cunoaşterea şi
acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a Regulamentului de către
participant şi acordul participantului cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal, în vederea derulării Campaniei. Participanţii se obligă să
respecte şi să se conformeze tuturor termenilor, condiţiilor şi prevederilor
prezentului Regulament.
Art. 2
- Durata şi locul de desfăşurare a Campaniei
2.1 Campania este organizată şi de desfăşoară pe
teritoriul României.
2.2 Campania se desfăşoară în perioada 09.12.2019 - 20.12.2019, ora 22:00 (“Perioada
Campaniei”), cu respectarea dispoziţiilor prezentului Regulament.
2.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a prelungi
perioada Campaniei pe parcursul derulării acesteia, dar nu înainte de a anunţa
acest fapt în mod public, prin modalităţile menţionate la art. 3 din
Regulament.
2.4 Validarea rezultatelor Campaniei şi acordarea
premiilor va avea loc conform prevederilor prezentului Regulament.
Art. 3
- Regulamentul Campaniei
3.1 Regulamentul este întocmit şi făcut public conform
legislaţiei aplicabile în România şi este disponibil, în mod gratuit, oricărui
participant, pe website-ul https://tvproducts.ro/regulament-concurs .
3.2 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania
poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul
unor materiale publicitare şi/sau cu rol informativ. Informaţiile pe care
astfel de materiale le pot conţine vor fi interpretate în conformitate cu
prevederile prezentului Regulament.
3.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau
completa Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta/întrerupe/prelungi
Campania, cu condiţia înştiinţării prealabile a Participanţilor cu privire la
orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificări/completări
aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiţionale la
Regulament care vor fi comunicate către public prin actualizarea Regulamentului
şi publicarea Regulamentului, în forma actualizată, pe pagina web
www.tvproducts.ro, cu cel puţin 24 de ore înainte ca acestea să intre în
vigoare.
Art. 4
– Produse participante:
4.1 În cadrul Campaniei participă produsele comercializate
de către Organizator pe piaţa din România şi detaliate în Anexa 1 la prezentul
Regulament, denumite în continuare “Produse Participante”.
4.2 Pentru a vă înscrie în concurs, trebuie dat 1. Like&Share la această Campanie: 2. Lăsa-ți un comentariu și TAG la măcar 3 dintre prietenii dumneavoastră care ar fi interesați de TvProducts: 3. Like la pagina
https://www.facebook.com/tvproducts.romania/ pentru a fi mereu
la curent cu noile produse
4.3 Dupa data încheierii Campaniei, Produsele Participante
descrise mai sus îşi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavând nicio
responsabilitate şi nemaiasumându-şi nicio obligaţie în legatură cu nicio
circumstanţă care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualităţii
ori continuării Campaniei.
Art.5 - Dreptul de
participare
5.1 Se pot înscrie în vederea participării la Campanie
numai persoanele fizice cu domiciliul sau reşedinţa în România şi care, la data
înscrierii în Campanie, au implinit vârsta de 16 ani (denumite în
cele ce urmează ”Participanţi”). Înscrierea la Campanie presupune acceptarea
implicită, integrală, expresă şi neechivoca a prevederilor prezentului
Regulament.
5.2 Nu au dreptul de a participa la această Campanie
urmatoarele categorii de persoane: a. persoanele care nu au împlinit vârsta de
16 ani la data înscrierii în Campanie; 2 b. angajaţi ai
Organizatorului; d. rudele de gradul I si II (respectiv copii/părinţi,
fraţi/surori) şi/sau soţul/soţia angajaţilor mentionaţi la punctele (ii) si
(iii) de mai sus.
5.3 Organizatorul îşi rezervă dreptul de a lua toate
măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie a persoanelor menţionate la
art. 5.2, precum şi dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din
categoriile de mai sus. Refuzul de a furniza datele necesare înscrierii în
Campanie are drept consecinţă imposibilitatea de a participa la Campanie,
respectiv imposibilitatea acordării premiului în cazul câştigatorilor desemnaţi.
5.4 Dacă sunt identificate persoane care au influenţat sau
care au facilitat câştigarea de premii în cadrul Campaniei, încălcând prevederile
prezentului Regulament, Organizatorul are dreptul de a cere restituirea
premiilor astfel câştigate şi de a acţiona în instanţă respectivele persoane,
atât prin acţiuni civile, cât şi prin plângeri penale, în vederea recuperării
prejudiciilor cauzate. a. Organizatorul îşi rezervă dreptul (i) de a anula
orice participare la Campanie care se efectuează prin încalcarea prezentului
Regulament şi (ii) de a refuza acordarea premiilor în cazul constatării unor
asemenea situaţii. b. Orice încercare de fraudare se soldează cu eliminarea
Participantului în cauză din Campanie şi cu sesizarea organelor de cercetare
penală, Organizatorul urmând să informeze respectivul participant cu privire la
această decizie.
Art. 6
– Premiile Campaniei
6.1 In cadrul Campaniei va fi acordat premiul prin tragere la sorţi aleatoriu
prin intermediul platformei Commentpicker pe data de 21 decembrie ora 11.
6.2 Valoarea totală a premiilor oferite în cadrul
Campaniei este de 349 lei (trei sute patruzeci și nouă
lei) inclus TVA.
6.3 Specificat premiului constă în STORCATOR
NUTRIMAX PRO care este parte integrantă din prezentul Regulament.
6.4 Organizatorul îşi va respecta toate obligaţiile de
natură fiscală aferente acestor premii, în conformitate cu prevederile Legii
227/2015 privind Codului Fiscal, cu modificările şi completările aplicabile la
momentul oferirii premiilor.
6.5 Câştigătorul premiului oferit în cadrul acestei Campanii nu are posibilitatea de a primi contravaloarea premiului în bani sau înlocuirea acestora cu alte bunuri şi nici
nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor câştigate.
6.6 Un participant (identificat prin nume, prenume, adresă
electronică FaceBook) poate câştiga premiul după încheierea Campaniei,
Art. 7
– Mecanismul desfăşurarii Campaniei
7.1 Înscrierea la Campanie - Pentru înscrierea validă în Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă
a urmatoarelor condiţii: a) Participantul trebuie să aibă drept de participare
conform Art. 5 din prezentul Regulament ; b) Înscrierea se va face exclusiv în
Perioada Campaniei menționată la Art. 2.2 din prezentul Regulament; c)
Participantul trebuie să fie de acord cu Prelucrarea datelor personale,
potrivit Art. 10 din Regulament d) Participantul trebuie să se înscrie în Campanie conform
Art 4.2 e) Participantul se poate înscrie o singură dată în Campanie pe platforma FaceBook sau prin intermediul site-ului www.tvproducts.ro. direcționată tot catre
platforma FaceBook.
7.2 Modalităţi de înscriere în campanie - Participanţii se pot
înscrie în Campanie, cu respectarea cumulativă a condiţiilor cuprinse în art.
7.1. de mai sus. Înscrierea în Campanie prin intermediul website-ului www.tvproducts.ro: Pentru a participa la Campanie prin intermediul
site-ului www.tvproducts.ro, Participanţii vor parcurge urmatorii paşi: - se
accesează pagina www.tvproducts.ro – de unde veți fi redirecționați către pagina https://www.facebook.com/tvproducts.romania/ unde veți urma pașii indicații. 7.2.2 Toţi participanţii, indiferent de modalitatea
de înscriere, vor fi centralizaţi într-un sistem electronic, urmând să
participe la tragerea la sorţi ce va avea loc după finalizarea Campaniei
conform Art. 7.3. din prezentul Regulament.
7.3 Tragerea la sorţi presupune folosirea unui program de
calculator cu distribuire şi extragere aleatorie, care va selecta câştigătorul, pentru premiul oferite în cadrul
Campaniei, dintr-o baza de date ce conţine toate înscrierile valide în
Campanie.
7.4 La tragerea la sorţi participă toate înscrierile
valide conform prezentului Regulament, realizate pe întreaga Perioada a
Campaniei 09.12.2019 – 20.12.2019, ora 22:00
7.5 În cadrul tragerii la sorţi se va extrage un
STORCATOR NUTRIMAX PRO
7.6 Validarea câştigătorului. - Publicarea
câştigătorului se va publica pe
platforma https://www.facebook.com/tvproducts.romania/
7.7 Câștigătorul va fi contactat prin expedierea unui mesaj privat de
pe platforma FaceBook.
7.8 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul
va furniza Organizatorului în momentul contactării telefonice, informaţiile
necesare identificării şi validării lui. Convorbirile telefonice vor fi înregistrate
pentru a putea fi utilizate ca mijloace de probă în eventualele contestaţii în
legatură cu procesul de validare a câştigătorului.
7.9 În etapa de validare se vor solicita în plus
urmatoarele informaţii: - nume, prenume - Adresa de email - Adresa de livrare, număr de telefon.
Art. 8
- Taxe şi impozite
8.1 Organizatorul se obligă să reţină şi să vireze
impozitul datorat pentru veniturile constând în premiul acordat câştigătorului cu
cetăţenie română în conformitate cu prevederile art. 110 alin (3) din Legea
227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare,
orice alte obligaţii de orice altă natură, în legatură cu acestea, fiind în
sarcina exclusivă a câştigătorilor.
8.2 Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un
fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.
Art 9
– Limitarea răspunderii
9.1. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile
necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte
tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum şi a
Organizatorului.
9.2. În eventualitatea unei dispute asupra validităţii unei
înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
9.3. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
a) Înscrierile efectuate în afara perioadei Campaniei menţionate mai sus; b) Înscrierile
care nu conţin toate informaţiile obligatorii; c) Eventuale erori în datele furnizate de către câştigătorul desemnat; lipsa acurateţei datelor de contact nu
atrage răspunderea Organizatorului, fiind responsabilitatea exclusivă a
Participanţilor; ca atare Organizatorul nu are niciun fel de obligaţie în cazul
furnizării de către Participanţi a unor date eronate care au dus la
imposibilitatea trimiterii în condiţii normale a premiului, la imposibilitatea
identificării unui câştigător; d)Organizatorul nu va fi responsabil pentru
imposibilitatea unui câştigător de a intra în posesia premiului trimis prin
curier, cauzată de orice motiv altul decât propria sa culpă; f) Organizatorul
nu va fi responsabil pentru întarzierile în livrarea/înmânarea premiilor
cauzate de întarzieri în prestarea serviciilor de către furnizorii acestuia, de
servicii poştale/curierat etc; g) Organizatorul nu este responsabil de starea
premiului în momentul livrării premiului către câştigător. Organizatorul este responsabil
doar de starea predării premiului către curier în scopul livrării către câştigător.
h) Situaţiile în care anumite persoane înscrise în Campanie sunt în incapacitate
de a participa parţial sau integral la procesul de validare, dacă aceasta
incapacitate se datorează unor circumstanţe aflate în afara controlului pe care
Organizatorul îl poate în mod rezonabil exercita; Aceste circumstanţe se pot
datora: informaţiilor eronate, incomplete, transmise cu întreruperi, transmise
cu întarziere sau deformate în orice alt mod, în urma acţiunilor utilizatorilor
paginii web, a funcţionării echipamentelor de calcul ale acestora, aplicaţiilor
acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite în derularea
Campaniei. Aceste circumstanţe se pot datora, de asemenea, dificultăţilor
tehnice care pot afecta funcţionarea conexiunilor Internet şi/sau a
echipamentelor de calcul şi/sau a aplicaţiilor furnizorului de Internet şi/sau
funcţionarea defectuoasa a e-mail-ului, fie în cazul Organizatorului, fie în
cazul Participantului, cauzată de probleme tehnice. Aceste circumstanţe pot, de
asemenea, să se datoreze unor schimbări de legislaţie care să influenţeze
derularea şi implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autorităţile
civile, regimul de război, catastrofele naturale şi alte evenimente similare),
câştigurile obţinute în urma Campaniei, valoarea acestora, funcţia acestora,
condiţiile de acordare a acestora şi/sau distribuirea acestora.
9.4. Participanţii acceptă cu titlu definitiv toate deciziile
adoptate de Organizator în privinţa câştigătorilor, precum şi a calendarului
ulterior al Campaniei sau a altor schimbpări legate de implementarea Campaniei.
9.5. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice
participant care nu respectă regulile Campaniei sau în privinţa căruia există
dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa
Campaniei.
9.6. Participanţii se obligă, de asemenea, să pună la
dispoziţia Organizatorului toate datele de contact necesare, conform
Regulamentului, necesare acestuia pentru a lua legatura cu Participantul în
vederea derulării Campaniei – anunţarea câştigătorului, transmiterii premiului etc.
9.7. Organizatorul nu raspunde în niciun fel pentru daunele
directe sau indirecte care rezultă din participarea la Campanie cu excepţia
cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijenţă gravă sau unor
acte intenţionate de care este responsabil Organizatorul.
Art.
10 - Prelucrarea datelor personale Informaţiile referitoare la prelucrarea
datelor cu caracter personal, precum şi cu privire la modul în care se pot depune
solicitări/reclamaţii privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se
regăsesc în Anexa nr. 5 la prezentul Regulament.
Art.
11 - Încetarea / Întreruperea Campaniei. Forta majoră
11.1
Campania poate înceta
înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce
constituie forţă majoră, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din
motive independente de voinţa sa, de a asigura desfăşurarea în bune condiţii a
Campaniei. Forţa majoră înseamnă în înţelesul art. 1351 Cod civil orice eveniment
extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil pentru Organizator.
Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate
fi suspendată oricând în baza liberei deciziii a Organizatorului, cu condiţia
ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situaţie şi cu respectarea
prevederilor Regulamentului.
Art.
12 - Imposibilitatea ridicării premiilor
12.1
În cazul în care
oricare dintre câştigătorii Campaniei se afla în imposibilitate de a se
deplasa, predarea premiului se va face unei persoane împuternicite prin procură
notarială specială pentru acest lucru. Organizatorul este absolvit de orice
răspundere decurgând din acordarea premiului respectivei persoane împuternicite
prin procura notarială, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau
soluţionarea oricăror reclamaţii legate de aceasta.
Art.
13 – Contestaţii şi Litigii
13.1
Eventualele contestaţii
vor fi luate în considerare dacă sunt recepţionate de Organizator, la adresa de
email contact@tvproducts.ro în termen de 3 zile de la publicarea câștigătorului pe https://www.facebook.com/tvproducts.romania/. Orice contestaţii sosite după această dată nu vor fi
luate în considerare.
13.2
Eventualele litigii apărute
între Organizator şi Participanţi cu privire la orice aspect legat de
desfăşurarea Campaniei se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care
aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate în instanţele judecătoreşti
române competente din municipiul Oradea.
13.3
Reclamaţiile
referitoare la premiul câştigat, ulterioare primirii acestuia, nu vor fi luate în
considerare de către Organizator.
Art.
14 - Alte Clauze
14.1
În cazul în care o
anumită prevedere a prezentului Regulament este declarată nulă, celelalte
prevederi rămân valabile/valide în măsura în care pot produce efecte juridice
chiar în absenţa condiţiilor declarate nule. În măsura posibilului, condiţiile
anulate se înlocuiesc cu o altă reglementare rezonabilă, validă juridic, care
să corespundă cât mai mult scopului prevederilor lipsite
de validitate.
14.2
Organizatorul este îndreptăţit
să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice
alte tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului şi/sau a
colaboratorilor săi implicaţi în organizarea Campaniei.
14.3
Deciziile
Organizatorului privind Campania sunt finale şi aplicabile tuturor Participanţilor.
Următoarele anexe fac parte integrantă din prezentul Regulament: Anexa 1 -
Lista Produsului Participant.
Oganizator TV PRODUCTS SRL în perioada 09.12.2019 – 20.12.2019
Anexa 1 – Lista Produsului Participant
STORCATOR NUTRIMAX PRO
1 bucată