Meniu
Coșul dumneavoastră

Politica de returnare a produselor

Politica de returnare sau reclamatii al TV PRODUCTS SRL.

Acest departament ofera informatii despre procedurile aplicabile in cazul reclamatiilor ce privesc produsele comercializate de catre societatea TV PRODUCTS SRL.

I. CONDITII NECESARE

Responsabilitatile cumparatorului

Cumparatorul are obligatia sa verifice produsul imediat dupa primirea sa, fara amanari si sa informeze vanzatorul despre defectele identificate - numar telefon reclamatii 0740/144144 Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Ne puteti contacta telefonic intre orele 08 – 18 ore (Lu – Vi). Este recomandabil sa ne informati in privinta oricarei reclamatii pe perioada garantiei produsului. Rezolvarea reclamatiilor se initiaza in momentul in care clientul a depus produsul si documentele doveditoare pentru reclamatie (dovada achizitie - factura, certificat garantie, produs nedeteriorat si eventual ambalaj). Produsul reclamat trebuie sa fie returnat curat si nedeteriorat. Returnarea produsului se face postal nu ramburs pe adresa societatii TV PRODUCTS SRL , STR PRINCIPALA, NR 1B, LOC INEU, JUD BIHOR, COD 417295

Produsul reclamat va fi insotit de sesizare scrisa si semnata a clientului unde se vor detalia defectele, viciile de functionare, constatate de acesta.

Legislatia care reglementeaza drepturile consumatorului la achizitiile on line sunt cele precizate in O.G. Nr. 34 /2014. Societatea TV PRODUCTS SRL isi rezerva dreptul de a refuza produsul reclamat sau remedierea unei situatii semnalate, daca clientul nu indeplineste conditiile solicitate mai sus.

Datoria vanzatorilor:

Sa puna la dispozitia cumparatorului produsul comandat in conformitate cu descrierea si functionalitatea prezentata despre produs. Produsul va fi livrat impreuna cu factura de achizitie, certificatul de garantiesi instructiunile de utilizare a produsului. Reclamatia va fi rezolvata in termen de 15 de zile calendaristice de la depunerea acesteia.

II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE

Prevederi obligatorii

Departamentul de reclamatii este dedicat preluarii si solutionarii sesizarilor depuse de catre clienti pe perioada garantiei produsului, in concordanta cu drepturile ce le revin.

Procedurile si detaliile referitoare la reclamarea produsului sunt specificate la punctul I.

Obligatii necesare

  1. Perioada garantiei este de pana la 24 luni si incepe sa fie valabila din ziua ahizitionarii produsului. In cazul schimbarii produsului, garantia isi incepe valabilitatea din momentul facturarii. O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.
  1. Clientul va preda produsul ambalat (pentru a fi protejat de eventuale deteriorari), iar produsele reclamate vor fi trimise pe adresa societatii. Departamentul de reclamatii TV PRODUCTS SRL, STR PRINCIPALA, NR 1B, LOC INEU, JUD BIHOR, COD 417295, prin intermediul Postei Romane sau al altei firme de curierat.
  1. Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii:
  • deteriorarea bunului in timpul transportului, prejudiciul este responsabilitatea transportatorului.
  • reparatii neautorizate a produsului.
  • instalare incorecta, sau utilizarea contrar manualul de utilizare sau de instalare.
  • deteriorarea produsului datorita lovirii, spargerii, combustiei, expunerii la substante sau tratamente nocive
  • folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din manualului de utilizare
  • distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, (contraindicate in manualul de folosire)
  • avarierea produselor prin alimentare la retele electrice necorespunzatoare.
  • utilizarea bateriilor (in cazul produselor care necesita baterii ) trebuie efectuata in modul in care acest lucru a fost indicat in manualul de folosire.

Pentru informatii suplimentare cu privire la reclamatii, sesizari sau conditiile de acordare a garantiei puteti contacta

departamentul reclamatii la telefon 0740/144144.

III. RECLAMATII PRIVITOARE LA PRODUSELE TRIMISE

Acordati mare atentie la preluarea produselor primite prin curier! Cumparatorul are dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta prezinta deteriorari, rupturi etc imputati prejudiciul transportatorului si nu uitati sa ne informati si pe noi. Firma de transport este responsabila pentru orice deteriorari ale produsului aparute in timpul transportului, produsul fiind asigurat. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiiunilor produsului si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou. Reclamatiile referitoare la defectele mecanice ale produselor, care nu au fost constatate initial, nu vor fi solutionate daca au fost descoperite ulterior si nu au fost semnalate la preluare.

Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca cu atentie instructiunile de utilizare ale produsului si conditiile de garantie. Garantia isi pierde valabilitatea in cazul uzurii produsului sau a componentelor sale, rezultata din utilizarea acestora. Durabilitatea unui produs este diferentiata si multifactoriala si nu este motiv de reclamatie.

Modifică Preferințele Cookie