Meniu
Coșul dumneavoastră

Termeni si conditii

Definiții și Termeni

Vanzatorul este identificat prin TV PRODUCTS SRL., persoană juridică de naționalitate română, având număr de ordine la Registrul Comerțului J05/321/2009, cod unic de înregistrare fiscală RO25206414, cu sediul în Ineu, Nr 1/B, Jud Bihor, e-mail contact@tvproducts.ro

Cumpăratorul poate fi orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică.

Comanda este o solicitare electronică transmisă de Cumpărator către Vânzator prin intermediul Site-ului www.tvrpoducts.ro, cu intenția sa de a achiziționa produse și Servicii de pe Site.

Produse și Servicii orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului încheiat.

Contract reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să achiziționeze Produse sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și oparolă care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumparatorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Modalități de achiziționare a produselor

Produsele pot fi achiziționate prin selectarea produsului dorit și plasarea comenzii în cosul de cumpărături, urmând apoi toți pașii de finalizare a comenzii. După finalizarea introduceri datelor în vederea livrări comenzii de către tvproducts.ro către cumpărator, veti primi un e-mail automat de confirmare a înregistrării acesteia. După prelucrarea comenzii dumneavoastră, veți primi în poșta electronică un mesaj de confirmare a expedierii coletului cu produsele solicitate. Produsele sunt oferite spre vânzare cu repectarea prevederilor legale în vigoare, fiind însoțite de factura fiscală și certificat de garanție. În cazul în care Produsele sau Serviciile adăugate în coș nu sunt achiziționate la momentul adăugarii prin efectuarea Comenzii, sau Comanda nu este finalizată, Vânzătorul nu va putea fi în măsură să proceseze comanda sau să livreze produsele fiind exonerat de orice culpă în fapt.

Preturile produselor afisate pe acest site sunt exprimate în lei, conțin TVA și sunt valabile în momentul plasării comenzii. Prețurile afișate pot suferi modificări, motiv pentru care ne rezervăm dreptul de a actualiza periodic prețurile produselor făra o notificare prealabilă. Prețurile produselor nu conțin taxa de transport (vezi detalii capitol 3).

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărator o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.

Taxa transport:

  • Taxa transport serviciu curierat 25 Lei, (pentru localitățile din mediul rural se pot percepe costuri suplimentare în valoare de 1 leu / km în funcție de distanța fața de orașul reședință de județ)
  • Transport gratuit la plata cu cardul pe site în limită a 20 kg. 

    Modalități e Plată

    Puteți lege una din modalitățile de plată existente pe această latformă:

    • Plata numerar la livrarea produsului (ramburs). Nu necesită plăți realabile, plata se efectuează în momentul preluării coletului de la curier.
    • Plata online cu cardul de credit sau debit. Sunt acceptate toate tipurile de carduri atat cardul personal cat si cardul de bussines. Toate plățile și tranzacțiile sunt securizate, efectuându-se în aceleași condiții de siguranță deplină ca și în cazul tranzacțiilor realizate la bancomat sau în magazine prin plata la POS. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electronic) și MASTERCARD (Mastercard și Maestro) dacă au cod de securitate CVV2 sau CVC2 format, de regulă, din 3 cifre regăsite pe spatele cardului. În cazul tranzacțiilor cu cardul Visa (Classic/Electronic) sau MasterCard anulate, sumele se vor returna în contul cardului utilizat la efectuarea plății produselor comandate.
    • Plata online cu cardul de credit Bonus - Card Garanti Bank, Star Card Banca Transilvania, în rate fixe fără dobândă. Plata prin credit cu rambursare a ratelor lunare, egale, fără dobândă care se vor plăti la banca emitentă a cardului.

    Livrarea produselor:

    Produsele comandate vor fi livrate prin curier. Curierul va contacta Cumpărătorul pentru a stabili detaliile de livrare. Curierul nu este angajat TV PRODUCTS SRL și nu are dreptul să desigileze coletul.

    Livrarea roduselor către Cumpărător se va face între 24h și 72h de la încheierea contractului cu excepția situațiilor neprevăzute sau de forță majoră.

    Garantia legala

    Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (data chitantei primita de la firma de curierat / data trimiterii coletului.

    Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

    ”Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.

    Art. 10 - În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plata, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privând acest produs, în condițiile art. 13 și 14.

    Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată.

    (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

    • valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
    • importanța lipsei de conformitate;
    • dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

    (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv că urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

    (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

    (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

    Art. 12 - Noțiunea fără plată, prevăzută la art. 10 și 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare.

    Art. 13 - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezolutiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

    • dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
    • dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie într-o perioada de timp rezonabilă;
    • dacă vânzătorul nu a luat măsură reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

    Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.

    Art. 15 - Dacă vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru lipsa de conformitate rezultată dintr-o acţiune sau dintr-o omisiune a producătorului ori a unui operator economic din acelaşi lanţ contractual, vânzătorul are dreptul de a se îndrepta împotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, în condiţiile legii.

    Art. 16 - Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.

    Art. 161 - După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.

    Art. 162 - Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.

    Art. 17 - Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.

    Art. 18 - Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate."

    Garantie:

    • Pentru toate produsele achizitionate veti primi factura fiscala insotit de o garantie de conformitate de pana la 2 ani. Puteti beneficia de service pe perioada valabilitatii garantiei. Mai multe informatii referitoare la conditiile de garantie sau solutionarea reclamatiilor puteti obtine de la departamentul reclamatii.
    • Pentru produsele returnate in termen de pana la 14 zile, banii vor fi returnati, cu conditia ca produsul sa fie livrat prin colet simplu, fara ramburs, neutilizat, nedeteriorat si preferabil in ambalajul original.
    • Pentru produsele returnate in termen legal, se va rambursa suma corespunzatoare in termen de 14 zile. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor, care rezulta din manipulari (deteriorarea, purtarea, folosirea produsului), altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
    • Drepturile consumatorului: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului - Dreptul la retragere. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului

    Adresa: TV PRODUCTS SRL. Loc Ineu, Nr 1/B, Cod postal 417295, Judetul Bihor

    Politica de returnare sau reclamatii al TV PRODUCTS SRL.

    Acest departament ofera informatii despre procedurile aplicabile in cazul reclamatiilor ce privesc produsele comercializate de catre societatea TV PRODUCTS SRL.

    I. CONDITII NECESARE

    Responsabilitatile cumparatorului

    Cumparatorul are obligatia sa verifice produsul imediat dupa primirea sa, fara amanari si sa informeze vanzatorul despre defectele identificate - numar telefon reclamatii 0740/144144 Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Ne puteti contacta telefonic intre orele 08 – 18 ore (Lu – Vi). Este recomandabil sa ne informati in privinta oricarei reclamatii pe perioada garantiei produsului. Rezolvarea reclamatiilor se initiaza in momentul in care clientul a depus produsul si documentele doveditoare pentru reclamatie (dovada achizitie - factura, certificat garantie, produs nedeteriorat si eventual ambalaj). Produsul reclamat trebuie sa fie returnat curat si nedeteriorat. Returnarea produsului se face postal nu ramburs pe adresa societatii TV PRODUCTS SRL, Str Principala, Nr 1/B, Loc Ineu, Jud Bihor, Cod 417295.

    Produsul reclamat va fi insotit de sesizare scrisa si semnata a clientului unde se vor detalia defectele, viciile de functionare, constatate de acesta.

    Legislatia care reglementeaza drepturile consumatorului la achizitiile on line sunt cele precizate in O.G. Nr. 34 /2014. Societatea TV PRODUCTS SRL isi rezerva dreptul de a refuza produsul reclamat sau remedierea unei situatii semnalate, daca clientul nu indeplineste conditiile solicitate mai sus.

    Datoria vanzatorilor:

    Sa puna la dispozitia cumparatorului produsul comandat in conformitate cu descrierea si functionalitatea prezentata despre produs. Produsul va fi livrat impreuna cu factura de achizitie, certificatul de garantiesi instructiunile de utilizare a produsului. Reclamatia va fi rezolvata in termen de 15 de zile calendaristice de la depunerea acesteia.

    II. COMPLETAREA RECLAMATIILOR SI TERMENUL DE GARANTIE

    Prevederi obligatorii

    Departamentul de reclamatii este dedicat preluarii si solutionarii sesizarilor depuse de catre clienti pe perioada garantiei produsului, in concordanta cu drepturile ce le revin.

    Procedurile si detaliile referitoare la reclamarea produsului sunt specificate la punctul I.

    Obligatii necesare

    • Perioada garantiei este de pana la 24 luni si incepe sa fie valabila din ziua ahizitionarii produsului. In cazul schimbarii produsului, garantia isi incepe valabilitatea din momentul facturarii. O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.
    • Clientul va preda produsul ambalat (pentru a fi protejat de eventuale deteriorari), iar produsele reclamate vor fi trimise pe adresa societatii. Departamentul de reclamatii TV PRODUCTS SRL, Str Principala, Nr 1/B, Loc Ineu, Jud Bihor, Cod 417295, prin intermediul Postei Romane sau al altei firme de curierat.
    • Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii:
    1. deteriorarea bunului in timpul transportului, prejudiciul este responsabilitatea transportatorului.
    2. reparatii neautorizate a produsului.
    3. instalare incorecta, sau utilizarea contrar manualul de utilizare sau de instalare.
    4. deteriorarea produsului datorita lovirii, spargerii, combustiei, expunerii la substante sau tratamente nocive
    5. folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din manualului de utilizare
    6. distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, (contraindicate in manualul de folosire)
    7. avarierea produselor prin alimentare la retele electrice necorespunzatoare.
    8. utilizarea bateriilor (in cazul produselor care necesita baterii ) trebuie efectuata in modul in care acest lucru a fost indicat in manualul de folosire.

    Pentru informatii suplimentare cu privire la reclamatii, sesizari sau conditiile de acordare a garantiei puteti contacta departamentul reclamatii la telefon 0740/144144.

    III. RECLAMATII PRIVITOARE LA PRODUSELE TRIMISE

    Acordati mare atentie la preluarea produselor primite prin curier! Cumparatorul are dreptul sa analizeze pachetul iar daca acesta prezinta deteriorari, rupturi etc imputati prejudiciul transportatorului si nu uitati sa ne informati si pe noi. Firma de transport este responsabila pentru orice deteriorari ale produslui aparute in timpul transportului, produsul fiind asigurat. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiiunilor produsului si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou. Reclamatiile referitoare la defectele mecanice ale produselor, care nu au fost constatate initial, nu vor fi solutionate daca au fost descoperite ulterior si nu au fost semnalate la preluare.

    Inainte de prima utilizare, cumparatorul are obligatia sa citeasca cu atentie instructiunile de utilizare ale produsului si conditiile de garantie. Garantia isi pierde valabilitatea in cazul uzurii produsului sau a componentelor sale, rezultata din utilizarea acestora. Durabilitatea unui produs este diferentiata si multifactoriala si nu este motiv de reclamatie.

    Modifică Preferințele Cookie