Meniu
Coșul dumneavoastră

Întrebări frecvente

Am nevoie de cont ca să îmi plasez comanda?

Nu este obligatoriu să ai un cont pentru a plasa o comandă. Dacă ai văzut un produs interesant, poți achiziționa produsul ca și vizitator selectând opțiunea „Cumpăr ca vizitator”.

Avantajele deschiderii unui cont sunt vizualizarea rapidă a istoricului cumpăraturilor efectuate anterior, posibilitatea de a beneficia în timp de reduceri preferențiale, posibilitatea de a primi informații actualizate despre produsele noastre pe adresa de e-mail.

După fiecare comandă, ești eligibil pentru obținerea punctelor de loialitate, ceea ce înseamnă că vei beneficia de reduceri pe baza contului tău de utilizator în funcție de valoarea comenzilor efectuate anterior. Nu pierde ocazia să cumperi cu reduceri și crează un cont de utilizator!


Ce metode deplată acceptați?

La noi poți alege metoda de plată! Există trei opțiuni de plată: Plata ramburs la livrare, Plata on line cu Card Credit și PayU sau plata în rate. Apasă pe modalitatea prin care dorești să plătești produsul / produsele achiziționate. Opțiunea curentă va fi marcată (metoda ramburs este selectată ca metodă de plată implicită)! Alege cea mai convenabilă metodă de plată!


Cum ajunge coletul la mine?

Tu alegi metoda de livrare! Poți alege preluarea produsului de la magazinul de prezentare din Oradea, strada Ady Endre, Nr. 4, Județul Bihor sau poți alege livrare prin curierat rapid direct la domiciliu. Costul livrării este 25 lei, însă în cazul în care plătești cu cardul, transportul va fi gratuit in limita a maxim 20kg. Produsele care depășesc 20 kg se încadrează la taxă de transport 50 Ron. Comod, ușor și rapid!


Cât durează până când ajunge coletul la mine?

Lucrăm cu cele mai eficiente servicii de curierat! Partenerii noștri asigură livrarea produselor în 24 – 48 ore de la plasarea și procesarea comenzii. Pentru a evita întarzieri sau situații neplacute vă rugam să va asigurați că oferiți informații complete și corecte cu privire la datele de identificare și livrare a comenzilor.


Care este politica de returnare a produselor?

Normele europene privind protecția consumatorilor vă garantează că atunci când achiziționați produse sau servicii on-line aveți dreptul de a anula și returna produsul comandat în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare. Compania noastră respectă pe deplin aceste norme. Pentru produsele returnate în termen legal, se va rambursa suma corespunzatoare în termen de 14 zile. Banii vor fi returnati, cu conditia ca produsul sa fie livrat prin colet simplu, fără ramburs, neutilizat, nedeteriorat și preferabil în ambalajul original.Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor dacă acestea au suferit deteriorări care rezultă din manipulari, deteriorarea, purtarea, folosirea produsului, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.



Pentru mai multe informații consultați și Politica de returnare a produselor.

Modifică Preferințele Cookie